آپ بعد یه سال
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 780
بازدید کل : 128585
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 20:35 :: نويسنده : ماهک

سلام به همگی...

وای بخدا شرمنده که نبودم بابا شماها هم که حالمو نپرسیدین اگه نمیومدمم خیالی نبودا

دلم برا همگیتون تنگ شده بود

خیلی وقته که آپ نکردم حتی به قولمم وفا نکردم

به هر حال شرمنده دیگه

قول داده بودم اس ام اس عیدانه بزارم اما نشد.حالا ازین به بعد با دست پر میام پیشتون

+ اینجا قراره یه لینک تکونی بشه عزیزایی که توی این مدت نیومدن پیشمون

باید از لینکامون حذف بشن.البته از دستمون ناراحت نشن

ما باید بریم سمت دوستای بامرام



نظرات شما عزیزان:

نیوشا
ساعت22:55---28 شهريور 1390
سلام سلام عزيزم
چه وب خوشملي داري، دوس دارم وبتو عسلي
به منم سر بزن اگرم دوس داري بگو تبادل لينک کنيم و منو با اسم وبم بلینک بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم.
پس منتظرت هستم عجيجم
فعلا بوس بوس
[بوسه][قلب][بوسه]


shahin
ساعت18:22---2 ارديبهشت 1390
salam mahak khanom webloghe fogholade zibayii darid khyli khosham omad azash
omidvaram hamishe njori khob va sare hal up konid
rasti esme eshghe manam mahake
khoshhal misham be manam sar bezanid va ghae doost dashtid linkam konid ta manam shomaro link konam


نازیبا
ساعت23:25---1 ارديبهشت 1390
سلام آبجی.مرسی که سر زدی و نظر هم دادی.منم لینکت کردم.
الان میام تو اون بلاگ دیگتونم یه کامنت میذارم.


davood23
ساعت23:10---1 ارديبهشت 1390
salam khubin?
ba inke ye hafte az tavallodetun gozashte bazam tavalodeto behet tabrik migam.
weblag kheyli jalebi darin.kash mishod manam yeki mese shoma midashtam .



نازیبا
ساعت0:20---1 ارديبهشت 1390
سلام.بلاگ خیلی قشنگی داری.البته همشو هنوز نخوندم.قالبت هم خیلی خوشگله.به ما هم یه سری بزن.خوشحال میشم.میخواستم لینکت کنم گفتم بدون اجازت بی ادبیه.اگه اومدی اونطرف و از مطالبمون خوشت اومد خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
موفق باشی.


م . ج
ساعت18:51---26 فروردين 1390
سلااااامممممممممممممممممممم
ماهکککککک توی اون وبلاگ دیدم 27ام تولدته
تولدتتتتتتتتتتتتتتتت مبااااااااااااااااااااارک

صد سال به این سالااااااااااااااااا
ایشالاااااااااا 120 ساله شی



ZORRO
ساعت7:36---25 فروردين 1390
سلام خوشحالم که دوباره یه حالی به این وبلاگ دادی
ترشی نخوری یچیزی میشی


پرستو نور
ساعت21:20---24 فروردين 1390
سلام سلام منم اومدم می دونی ماهک جون من عاشق موزیکم اولا موزیکت کو هان؟
دوما این فشفشه ها خیلی با حالن ایول داری؟
سوم قالب وبلاگتم حرف نداره ایول موفق باشی عزیز دل من


م . ج
ساعت10:37---24 فروردين 1390
راسی یه چیز دیگه؛ این عکسه که توی آواتارت گذاشتی اینجا همین نقاشیه که توی قسمت about گذاشتی، اینم خودت کشیدی؟؟؟ اگه آره کارت خیلی درسته. اگه هم نه کارات خیلی درسته! موفق باشی و سبز ...

م . ج
ساعت10:29---24 فروردين 1390
سلام و درود به ماهک عزیز!
احوالت خوبه دیگه ایشالا! من که همیشه به شوما سر میزنم! البته هر دفعه اومدم خبر نبود. به قول خودت بعد یه سال آپ کردی حالا این همه هم گله و شکایت داری!
به هر حال کاراتو که توی اون وبلاگ مشترکتون دیدم خیلی لذت بردم. یه پا هنرمندیا!
موفق و سرزنده باشی ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: